Bu ekran, tüm
odaların tarih bazında hareketlerini gösteren bir tablodur.
Resepsiyonist ihtiyaç duyabileceği tüm oda bilgilerini bu tabloyu
kullanarak elde edebilir. Buradan, seçtiği tarihteki tesise gelecek
veya tesisten ayrılacak müşterileri, kimlik bilgileri eksik
bırakılmış misafirleri, dolu, boş, kirli, temiz odalarını
görebilir, rezervasyon ve check in isteklerine anında cevap
verebilir, kolayca fatura kesebilir.
Ekstra Harcama
ve Kısmi Ödemeler;
Bu ekrandan, müşterilerin konaklarken
yaptığı harcama ve ödemeleri hesaplarına yazılabilir.
Tesisin gelir ve giderleri işlenebilir.
Müşteri
Foliosu;
Müşterilerin tüm borçları (toplam oda
ücreti, harcamaları ve ödemeleri) "Müşteri Folio"su raporunda
görülebilir.
Fatura
Basım;
Bu ekran,
mevcut basılı faturaya programdan yazdırmak için kullanılır.
Mevcut basılı faturaya uygun dizayn, profesyonel yardıma gerek
duyulmadan kolayca yapılabilir. Sürekli fatura kesilen
müşterilerin bilgileri kaydedilebilir. Faturada 3 ayrı kdv oranı belirtilebilir. Kdv dahil veya hariç fatura kesilebilir.
TL, USD ve EURO para birimlerinden fatura kesilebilir.
Bu özellik sayesinde, misafirlerinizin
giriş/çıkış bildirimlerini
kbs.egm.gov.tr
sitesine giderek ayrıca yapmanıza gerek kalmaz.
O anki iş yoğunluğunuz nedeniyle,
kbs.egm.gov.tr
sitesine anında bildiremeyecek olmanız ya da bildirmeyi unuttuğunuz
misafirlerden kaynaklanabilecek muhtemel cezai durumlar ortadan
kalkar.
Bu fonksiyon hakkında
detaylı bilgi için alttaki videoyu izleyiniz.
5651 Numaralı Yasaya Uygun Olarak Internet Erişim Kayıtlarını Tutma;
Müşterilerine Internet
paylaşımı yapan tesisler, loglama sistemi kurmadıklarında,
uygulamada olan yasa gereği ağır cezai yaptırımlara maruz
kalabilirler. Ayrıca, müşterinin Internet ortamında işlediği suçun
doğuracağı hukuki süreç ve cezalarla, suçu sanki kendi işlemiş gibi
sorumlu tutulabilirler. Bu yüzden loglama sisteminin tesis edilmesi
çok büyük önem taşır.
Asistan Önbüro'ya
kaydettiğiniz misafirler, cihazlarından T.C. kimlik veya pasaport
numaralarını girerek Internet'e erişebilir, modem ile birlikte
ücretsiz gelen loglama yazılımı ise 5651 numaralı yasaya uygun
olarak tüm erişim kayıtlarınızı tutabilir ve kişilerin T.C kimlik
veya pasaport numaralarıyla ilişkilendirerek imzalayabilir.
Bir otel programına bağlı çalışmayan,
sadece Mernis üzerinden T.C. kimlik no doğrulaması yaptırarak
Internet erişimine izin veren klasik sistemler suistimale çok
açıktır.
Asistan Önbüro’da ise, konaklıyor görünmeyen veya çıkışı yapılmış misafirler
Internet’e erişemez. Ayrıca, otel personelinin sürekli kullanımı
için sabit kodlarını da Asistan Önbüro’ da tanımlayabilirsiniz.
Misafirinizin Internet'e erişimini sağlamak için
sadece Asistan Önbüro'ya kimlik kaydını yapmanız ya da Internet
erişimini sonlandırmak için sadece Asistan Önbüro'dan çıkış işlemi
yapmanız yeterlidir.
Sakıncalı site ya da içeriklere ulaşımı engellemek
için, modemin filtreleme özelliklerini kullanmanın yanı sıra Güvenli
Internet'e de ücretsiz olarak geçebilirsiniz.
Bu hizmetleri,
5651 numaralı yasaya uygun olarak sadece donanım (modem*, access point, router vb.) maliyetiyle müşterilerinize
sunabilirsiniz ve loglama işlemi için ayrı bir pc bulundurmanıza
gerek olmaz.
*Modem; bant genişliği tanımı, üç ayrı kablosuz ağ tanımlayabilme, sınırsız sayıda
kullanıcı oturumu açma gibi gelişmiş
özelliklere sahiptir ve fiyatı 350 TL
civarıdır.
Kasa Raporu;
Misafirlerin konaklama ve
harcamaları neticesinde gerçekleşen oda gelirleri ya da "Ekstra
Harcamalar ve Kısmi Ödemeler" ekranından tesisin diğer gelir ve
giderlerinin işlenmesi neticesinde doğan para hareketleri bu raporda
görülebilir.
Diğer Raporlar ve Grafikler;
https://kbs.egm.gov.tr sitesine kaydedilen misafirlerin listesi,
istenilen tarih aralıklarında "Misafir Kimlik Bilgileri Listesinden"
alınabilir, çeşitli kriterlere göre sorgulanabilir, rapor excel, pdf
ya da word olarak kaydedilebilir.
Tesislerden aylık olarak Turizm Bakanlığı,
kaymakamlık veya belediye
tarafından istenen
"Ülke Bazında Konaklama Tesisi Giriş ve Geceleme Formu" na esas olacak rapor
alınabilir.
Müşterilere ilişkin bilgiler, istenilen tarih aralıklarında grafik (aylık bazda doluluk oranı, yaş gruplarına
göre, milliyetlerine göre müşteriler) olarak alınabilir.
Webcam, Scanner'dan Fotoğraf
Kaydetme Fonksiyonu;
Bu fonksiyon hakkındaki
bilgi sahibi olmak için lütfen
tıklayın.
Otomatik XML
Gönderme Fonksiyonu (Jandarma KBS sistemi
için);
Asistan Önbüro; XML dosyasının gönderilmesi gereken saatte, bilgisayar başında
olunamayacaksa, bu görevi sizin belirlediğiniz saatte her gün otomatik
olarak yapar ve görevin başarılı olup olmadığı bilgisini ekran
görüntüsü ile birlikte anında mail
adresinizegönderir.
Web XML Servisi (Jandarma KBS sistemi için);
Web XML Servisi, kurulum veya lisanslama gerekmeden
web sayfamızdan girebileceğiniz "web tabanlı" bir kimlik bildirim programıdır.
Bilgisayar arızası gibi sebeplerden, programın
kurulu olduğu bilgisayarın çalışmadığı durumlarda, internete bağlı herhangi bir pc’
den bu servise girerek XML dosyanızı
hazırlayabilirsiniz.
Diğer Özellikler
"Vip Listesi" veya "Kara Liste" ye
kaydedilen kişilerin tesise tekrar gelmesi durumunda, kimlik
kayıtlarının sorgulanması ya da kaydedilmesi esnasında program uyarı
vererek kullanıcıyı bilgilendirir.
TC kimlik no' ların sayısal kontrolunu
yaparak yanlış girilmesini engeller.
Diğer tüm
programlardan kaydedilmiş XML dosyalarının içerdiği kimlik
bilgileri, Asistan Önbüro veritabanına kolayca
alınabilir.
Sürekli müşterilerin kimlik bilgileri
her defasında yazmaya gerek kalmaksızın listeden seçilebilir.
XML dosyası hazırlandığında, içerdiği
kimlik bilgilerini "XML İçerik Raporu" görünümünde, PDF formatında
otomatik olarak kaydeder. Böylece, XML' ler aynı zamanda PDF
dosyaları olarak saklanıp, istenen herhangi bir zamanda yazıcı
çıktıları alınabilir.
Müşterilere yada personele bırakılan
mesajlar takip edilebilir.
"Otomatik yedekleme" fonksiyonu
sayesinde yedeklemesini kendi yapar.
Bulut tabanlı sistemlerden farkı nedir?
Internet'e bağlı herhangi bir yerden
ve cihazdan kullanılabilen bulut programlar esneklik olarak cazip görünebilir, ilk başta.
Fakat bu sistemler, sizin iradeniz dışında gelişebilecek ve asla
sizin çözemeyeceğiniz sorunlara gebedir. Bunlara; doğal afet ya
da kazalar neticesinde doğabilecek Internet altyapı problemleri,
terör ve toplumsal olaylarda yavaşlayan Internet, siber
saldırılar neticesinde sunucuların çökmesi veya program hizmeti
aldığınız firmanın serverlarında meydana gelebilecek teknik
sorunlar... gibi
örnekler verilebilir.
Asistan'ı kullanmak için Internet bağlantısına ihtiyaç
duymazsınız ve karşılaşabileceğiniz tüm sorunları ya kendiniz ya
da biz çözebiliriz.
Tüm verileriniz kendi sisteminizde ve
kontrolünüzdedir. Dolayısıyla,
ticari sırlarınız ve müşteri
bilgileriniz hiçbir yerde olamayacağı kadar güvendedir.
Android işletim sistemleri dahil, bir çok
platformda çalışan ve bazıları ücretsiz sunulan uzak bağlantı
programları (ki bunlara
TeamViewer,
Ammyy ya da
Alpemix örnek verilebilir) bulut sistemlerin sağladığı
esnekliği, risksiz ve zahmetsizce sağlayabilirler.
Program Fiyatı
Asistan Önbüro 2018 (6 aylık
kullanım lisansı)
Asistan Önbüro 2018
(1 yıllık kullanım lisansı)
:
:
390 TL+kdv
590 TL+kdv
- Kullanıcılar
AKÇAM tarafından verilecek olan uzak bağlantı teknik desteğinden ve
güncellemelerden lisans
süreleri boyunca ücretsiz yararlanır.
- Bilgisayar değişimlerinde herhangi bir ücret ödenmesi gerekmez.
-1 yıllık lisans alan kullanıcılar,
seneye tekrar 1 yıllık yenilediklerinde, güncel 6 aylık
lisans tutarını öderler.
Daha KAPSAMLIbir programa ihtiyacınız
varsainceleyin.
HTTPS://KBS.EGM.GOV.TR 'de kayıtlı bulunan misafir kimlik
bilgilerinizin Asistan Önbüro' ya aktarılması ya da kurulum ve ayarların bizim
tarafımızdan yapılmasını sağlamak için lütfen arayın. 0850 223 0
972 0554 552 73 68